1-destek_bakimdestek_new

Bakım ve Destek Hizmetleri

Müşteri memnuniyetinin en büyük rekabet avantajı olduğunu düşünen EBYS, kullanıcılarına sunduğu hizmetlerle bu doğrultuda hareket etmektedir.

113Bakım/Destek

          Kurumların Bivent Servis Destek departmanı müşterilerimize her türlü teknik konuda yardımcı olabilecek eğitim ve deneyime sahip uzmanlardan oluşur. EBYS uygulamasına geçen kurumlar, yıllık bazda yapılan anlaşmalarla bakım ve destek hizmeti alırlar. Bakım destek kapsamında müşterilerimizin e-mail soruları cevaplandırılır. Telefon ve belirlenen günlere yerinde teknik destek hizmeti verilebilir. Yapılan anlaşmaların kapsamı, kuruma özel teknik yönetici tahsisine kadar genişletilebilmektedir. Ayrıca özel hizmet anlaşmasına sahip Bivent müşterilerine upgrade asistanı, sürekli site izleme, altı ayda bir sistemi gözden geçirme ve sistemin güncellenmesi için özel hizmetler de verilir

111Geliştirim Desteği

          Bivent geliştirim desteği proje kapanışlarının ardından, Bivent müşterilerinin zaman içinde gelişebilecek spesifik ihtiyaçlarını karşılamak üzere özel kod yazdırma talepleri düşünülerek oluşturulmuştur.

112Benchmark

          Kurumların EBYS proje amaçları doğrultusunda doğru kullanmaları belli periyotlarla izlenir. Raporlar analiz edilir. Eksik veri girişleri tespit edilir ve kullanım prosedürlerinin, rutinlerin kalitesi tespit edilir. Benchmark sonucu rapor edilir ve işletme sorunlarına öneriler yapılır.